bg

Pages

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, November 11, 2010

lagi lagi exam

Okay ade lagi 3 paper. 2 paper dah lepas dan rasenya mmg xdpt A dah. Carrymarks sume rendah2. Statistics dan MOT kalau dapat fullmarks final pon belom tentu dpt A. aDUI SUSAH2. untuk procurement pulak nanti memang confem xdapat A. Carrymarks xlpas 40 pon. Sangat sikit. Dan untuk pengetahuan semua, carrymarks 60% and final 40%. Kalau carrymarks tak lepas 40 memang sah2 lah xkan dapat A kan? kan? seingat aku memang sem2 before ni sangat susah bagi kami ni nak dapat carrymarks 40 ke bawah. tapi yang ini ape kes nye? sangat frust giler. nak buat cemana kan, xdapat A pon kena score jugak la final nanti. Mana tau terbukak hati misHaizan nak tambah markah ke..hihihi ade hati lagi aku ni...what ever la mouja.



Semakin hari semakin diam
kenapa ye
i will try make things good
like always
even my heart broken
i will put aside my heart
i just want to keep our relationship
like always



seperti post wani  aku pun sangat sayang kawan2 aku
sentiasa ada bersama kita
walaupun ada insan lain yang selalu bersama kita
sentiasa ada ngan kita
sentiasa menyayangi kita
tetapi kawan teman dan sahabat juga penting
kerana kita hidup didunia yang bukan kita miliki
dunia ini bukan kita yang punya
bukan kita yang miliki


ape la gosip dorang ni





 tgk 2 gamba nie..asal nk bergamba ngn aku je kene tunduk la..fine..:))


akak ni menggoda lak..hihi jgn mara ye

teringat lak trip nak g uthm ni


2 comments:

komen la kalo xmalu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...