bg

Pages

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, November 13, 2010

~~biNgKisAn bUatMu KasiH~~




Ok hari tu terbaca entry seorang teman  mEEn yang bertajuk 'dia jodoh dan bukan bodoh'. Sangat tertarik dengan entry ni. Dan sangat tertarik dengan kata2 di akhir entry ini 'don't be yourself but improve yourself'
Ramai yang cakap kita tak perlu jadi orang lain tapi jadilah diri kita sendiri. Aku memang dari dulu tak setuju dengan kata2 tu. Tak tahu la sebab apa dan sekarang aku dah jumpa jawapannya. don't be yourself but improve yourself. credit to mEEn. 


dan buatmu kasih.....

aku bersyukur 
kita tidak ditakdirkan tinggal satu negeri
aku bersyukur 
kita tidak ditakdirkan satu universiti
 aku bersyukur 
kita selalu bergaduh
aku bersyukur 
kita jarang menelefon


dan aku berdoa
yang kau bukan jodohku daripada syaitan dan jin
tetapi kaulah jodohku daripada syurga 


No comments:

Post a Comment

komen la kalo xmalu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...