bg

Pages

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, January 23, 2011

Terasa ingin melakukan sesuatu

Assalamualaikum.

Today is sunday and sunday is today. Pagi semalam bangun pagi pergi berjogging. Hari ni pon same. Walopon petang2 pon pergi jogging tapi tak tau kenape bile diajak oleh wani g jogging pagi semalam, terasa ringan je nak g. Aku ni badan dah kocik, tak kan la aku nak kuruskan badan jugak kan. Oh no no no,,, bukan motifku untuk kurangkan berat badan tapi ade motif lain ye.. Selain nak sihat tubuh badan, aku sebenarnya nak bangun subuh. Mengakui diri ini tak sempurna, time subuh je asyik terlajak. Ish3 ape nak jadi kan. So aku ambek alternatif lain iaitu berjanji ngan wani dan 'aieen nak ikot diorang p joging pagi2 kol 7am walopon aku lewat 20 minit. Dan aku bersyukur kali ni aku tak terlepas subuh. Alhamdulillah. Pagi semalam kami bertiga dan pagi kami sudah berempat,,tiha dah join same. Seronok sebenarnye joging pagi2 ni, sejuk je, udara pon nyaman kan.

Okay pagi tadi lepas je joging kami sarapan skit. Setibanya di bilik, aku terpikir sesuatu. Semalam wani ajak aku join ngan jadi runner jual baju ump. Aku on aje. Satu baju rm3.50. So share2 la aku ngan wani. Tak tau sekarang maybe terasa duit ni makin berkurangan, terasa nak buat something yang ada hasil $$$. So pagi tadi terpikir la dalam kepala otak aku ni nak buat and jual something. Dah tau dah ape yang 'something' tu. Tak boleh la bagi tau sekarang, nanti tak jadi lak. Masih dalam perangcangan. Modal maybe rm100. Kita hanya mampu merancang hanya Allah yang menentukannya. So harap2 menjadi plan aku ni. Same2 doakan aku ye.

2 comments:

komen la kalo xmalu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...