bg

Pages

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, February 9, 2011

ExCited~~

Hai semua,

Aku ni memang susah la nak update blog ni walhal dalam kepala otak aku ni banyak gilerr bende nak cerita ni. Maybe susah kot nak translate kan isi otak aku ni masuk dalam blog ni. Ish3 ape yang susah nye, cerita je la ape yang ade dlm pale otak tu kan. Ok abaikan je.

Kalo ikot kan tajuk entry aku ni pasal excited. Ape yang excited sgt ni cik mouja oii.

Hari ni dah masuk hari rabu. Maknenye dah 2 hari berada di ump lepas cuti raye cine minggu lepas. Banyak citer suke duke mase cuti tu.Hahaha takmo citer la. Kenangan yang xkan aku lupe. Syok gilerr, takut gilerr, besh giler, serik gile pon ade. Its ok, dapat pengajaran dan dah mula rasa nak berubah and dah tekad+nekad+azam nak berubah. InsyaAllah i can do it.

Hari isnin ari tu mase lab daddy shariman, daddy ade bawa 3 jenis topi warne ijau, merah n biru. Sempat agi daddy beli. Cuma spec mata je xde n terpaksa gune kertas je. Lawak la. Mesti korg pelik kan nak buat ape la ngn bende alah ni sume. Bukan nak sukan tahunan ye macam kt skolah dulu. Ni nak buat ala2 meeting kt company tu. Sesi pembentangan kertas kerja. Each groups have to present their products or their whatsoever, bergantung pada bahagian masing2 la. Lepas habis 1 group present ni present, kami yang pakai topi ijau ni kene bg komen2 yang positive, topi merah lak kene komen yang negative je, biru lak dua2 pon boleh. Spec mata merah sebagai retailer. spec itam lak sebagai user/pembeli. Cam best je kan. Suke2 je..

Yang aku excited nye topi ijau tu de gambar mickey mouse. Ape lagi aku org 1st yg amek topi tu..hehe.








Ade lagi yang excitednye.
Tadi kelas prof abi kol 8-11. Then sambung lak kelas daddy shariman kol 11-1. Kelas prof abi habis 15minit awal and cam biase la budak2 ni akan pegi cafe umi dulu. Tuk ape lagi kan, makan la. Perut masing2 dah bergendang da. Kelas daddy tu kol 11.20 baru kitorang masuk. Jahat kan. Dah la dok depan sekali, masuk lewat lak tu. ish3. Haa! yang aku excited nye, aku sebenornye nak ponteng kelas daddy dek kerana mata ni yang mengantuk giler. Dah bawak beg ni ikot dorg g mkn. Siap2 makan nak balik bilik ni, teringat la satu bende,,AKU TAK BAWAK KUNCI BILIK. Kunci rumate2 len sume dok kt kelas, so patah balik la ke kelas and teroskan la p&p macam biasa. Tak jadi la plan nak ponteng kelas. Bak kata pepatah 'org yang baik ni susah nak wat jahat, ade je halangan'...hahaha, ade ke pepatah cenggitu. Hentam je la belalang.


Lagi2 ape lagi yang excited ni...

Tadi g shopping beli brg2 dapur. Nak masak la katekan. Maklum la kt bilik ni dah ade puyuk nasik. Dah balik beli barang tu teros kitorg masak. Excited x.hehe..sebenornye memang masing2 dah lapo..hahaa. Masak sardin n telor dadar je...Sodap wa ckp lu.

Ni la die rupe telor dadar ktorg masak....




Last skali excited nak start bisness ni..heheehe..Lets go bebeh.!!

4 comments:

  1. heheh..tang tinggal kunci tuh ak mmg excited na bace..wakakaka..

    ReplyDelete
  2. ceh...ko pon nk excited ek..ke excited gelak..haha

    ReplyDelete
  3. cittt..baik laa sangat ko kan...harharhar!!!

    ReplyDelete
  4. memeang baik pon,,hahaaha

    noli jeles

    ReplyDelete

komen la kalo xmalu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...