bg

Pages

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, January 4, 2011

K eMbaLi PuLaNg

Hai semua...

Setelah lama mghilang kini kembali pulang...hilang la sbb tak ade lg sumber2 yang mmbolehkan diri ini menulis kt blog ni..maknenye xleh online dan maknenye jugak xde intenet..hehe

Ok dah masuk tahun baru. Walopon agak lambat tapi nak wish gak selamat tahun baru. Cakap pasal tahun baru ni mesti ramai yang dah pasang azam baru kan. Ade jugak yang masih ingin langsaikan azam tahun lepas. Kenapa tak dilangsaikan terus tahun lepas. Sendiri punye hal kan, mesti ade sebab. Sendiri mau ingat la. 

Aku pulak xtau la dh langsai ke blom, malas nak pikir sbb maklum la dh ade azam baru kan. Yang lepas yg xbrapa elok, xbrape jadi, yg buruk, yg jelek, dan segala macam yang negative la...mari la kite same2 lupekan dan tinggalkan je kt 2010 tuh..jangan dibawak2 lagi ke 2011 ni..InsyaAllah tahun 2011 ni akan jd lebih baik dan lebih bermakne dari tahun 2010. Renung2 kan dan selamat beramal.

Azam aku? ape lak azam aku tahun baru ni. Memang ade byk azam baru ni tapi aku dah decide xmau bgtau kt korang sume. Sebab kalo aku cakap nanti takut tak tercapai akalku pulak. So biarlah rahsia. Just let me prove it to myself first...

Sekarang berbalik pada tahun lepas 2010, memang byk dugaan dan jugak kenangan yg xbisa dilupekan. First nak citer pasal gambar2 kt entry sbelom ni. Actually tu aku pegi lawatan sambil belajar kt uthm..hehe. Maklum la kan baru habis final mase tu, pegi la pulak melawat orang yang baru nak start final. Kat sane banyak bende yg aku belajar, name dh lawatan sambil belajar kan, mesti ade yg dipelajari. Cara diorang study, suasana study dan kehidupan dalam tu sendiri memang sgt berbeza kat ump ni. Tapi xtau la suasana tu time study week je ke..hehe. Tapi ape yg nak disampaikan mmg berbeza ngn kt ump ni..Struggle giler la dorang study dan aku xnampak dak2 ump ni sestruggle macam tu. 
tu pasal study, ni pasal pak guard lak. Giler tegas la kt sane, ramai lak tu maklum la tmpat besau kan nk bndingkan ngn ump ni seciput je. Mungkin sebab tu kot ramai guard. naik cuak aku bile ditanya oleh pak guard tu "mane kad matrik??" walhal mase tu aku dah memang berada kt dalm u tu, bkn nye time nk masuk. cuak seyy..dan macam2 cara la aku wat nk mengcoverkan diri yg cun ini.
Ok cite pasal cafe lak...kite mmg bese la kan tapau2 nasi n lauk pauk ni kan. Kt sane dh xpakai da polistrin ni,,dh pakai tupperware dh. bagus la...

Ape lagi yek...

Dapat kawan2 baru, kak dayah. kak raje, kak shida (tp die xbg aku pggil die kak), ade lagi 2 org kak dayah (dorg pggl angah n sorg lg dayah hasan), jack yg nyanyi sodap....dan ramai lg kwn2 seangkatan mereka....
Sepanjang laawatan aku tu byk2 thanks la kt dorang ni, ade lagi kwn2 aiman yg byk mmbantu. Helmi, afi, kaka, n sape2 je la yg tolong. Thanks ya.
Dan yg paling penting assistent aku yg setia....aiman syafiq..hehe
Terima kasih sbb menjayakan lawatan sambil belajar ini selama seminggu.

Macam bagi ucapan la pulak....hahaha....ape2 je la.
Tepuk la tgn...hahhaha


dah la xmo citer lagi....

  • sangat suke tagline kt blog yana samsudin aka wawa lam adnan sempit tu...~HARUSLAH LOVE~


  • Tahun baru 1.1.2011 juge kite kehilangan pelakon berbakat Faisal Yusup. al-Fatihah tuk arwah.

aku dikidnap oleh mereka

jalan2 di BP Mall

aku mmg adik

nk p tgk ngangkung..




caiyok2


No comments:

Post a Comment

komen la kalo xmalu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...