bg

Pages

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, April 1, 2011

saye sayang kawan saye..

Assalamualaikum...

ape habaq kawan2 smua...diharapkan sihat alhamdulillah ye...Di sini sebelom saya memulakan cerita untuk entry kali ini....sama-sama la kite sedekahkan al-fatihah buat ayahanda classmate saye, kak ila atas pemergian arwah ke rahmatullah awal pagi tadi 31 mac 2011. Dan baru tahu tadi, juga sama2 kite sedekah alfatihah buat nenda rakan sematrik n semrsm saye, fikhri yang kembali ke rahmatullah tengahari tadi. AL-FATIHAH.




Okay hari ni sangat penat. Kol 10 mlm tadi baru sampai dari shah alam. Shah alam?? buat ape pegi shah alam? ha..pergi lawatan aje ke politeknik shah alam...biase la pasal projek la ape lagi..projek perkayuan.
Berbalik pada topik kite hari ni ye kawan2, saya sayaangg kawan saya...ce sebut saya sayang kawan saye sambil mate pandang ke atas then tangan ke dada...haha...ape tak nye aku pantang betul la orang goncang air bikarbonat aku...haish memang nak kena la teha ni. dan dok dalang die jugak si wani. sebab tu aku sayaaannnggg dorang nie (mate ke atas n tgn didada). saayaannngg sangat kt dorang sebab dorang xnak aku minom air bergas..x elok katenye..tu yang dorang goncang air tu nak nyahkan gas dlm tu...ish3 memang saayaanngg la korang. nasib baik air kikapu tu x ilang sgt gasnye...SAYANG tau korang..haha

Ok dah la cakap pasal sayang ni..haha....abaikan jep...


nak beg ni...ade sape2 nak belikan x..hehe..i xmampu la nak beli......beli kt sini

inilah die yg sy buat smpai xtido..dpn cantik tp blkg xcantik la..xmo tunjuk la..nanti sy buat lain la ye awk...

pagi yg hening sbelom bertolak ke Shah Alam...muke wany nk aneh je kn

ni muke aku lak yg aneh..nmpk x mickey tu..tu la beg yg teha buat tok ak sambil teman aku buat tok si die..

amende la dorang nie....

umi mkn ape tu..masam ye..

nak jugak ade name terukir camtuh..

2 comments:

komen la kalo xmalu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...