bg

Pages

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, April 23, 2011

Lisa Surihani~~~

Assalamualaikum...

Okay study week dah tamat..dah masuk hujung minggu..Isnin ni start 1st paper, semoga semuanya berjalan lancar. jawab pon lancar InsyaAllah.

Lisa Surihani...lisa sughrihani..kenape bile r je lisa bile r je lisa. i tak boleh sebut r la ~ ni la die dialog dlm konsert lawak. Itula die. Semua orang ade kekurangan kan. Tapi lisa cantik cute dan femes la kan. Tak tau la masa lisa zaman kanak2 or sekolah dulu camne. Orang ejek ke x. dah sekarang pon ade mestila dulu lagi ade kan. Macam aku la. Dah tau kite ni tak boleh sebut r kan, paham2 je la. jangan la nak kecoh2, nasib baik la aku tak amek kisah, aku anggap je tu satu pujian, tapi kalo org yg amek kisah camne, cian die...

Dulu kt sekolah org dok ejek aku, sampai aku pon malu nak bercakap, sebab tu la aku ni pendiam orang nye, bile dah biase mcm sekarang ni amek kau tak berenti aku bercakp, dengar la kau suare comel aku ni...nak buat camne lidah dah keras,...tapi kan kalo dah biase pon tetap tersentuh jugak bile org ajuk balik kite cakap kan..terbantut nak cakap lagi..kang aku diam sejuta bahase kang,,,ni lah punca yg jadikan kite sangat rendah diri, rasa diri tak setanding ngan semua orang..

 Kau orang ingat aku nak ke jadi camni. sedey tau. lagi sedey bile baca quran sebutan xbetul apatah lagi tajwid.  Tapi aku tetap bersyukur aku boleh baca quran daripada orang yg xboleh baca. Dulu aku tamat ngaji pon mase form 5. yela kan aku dok asrama, time cuti panjang je balik baru boleh ngaji ngan tok guru aku. ni tak bermakna aku xmengaji kt asrama kn..mestila ngaji tapi nak tamatkan tu mesti ngn tok guru kite..ingat lagi aku mase g ngaji umah tok guru tu aku la orang paling tua, yg len sumenye budak2. aku suke g ngaji tapi yg xsukenye bile aku bace tu orang dok gelak kt sebelah. siap panggil kwn die ag nak soh dengar sore pelat aku ngaji. Cube korang bayangkan perasaan aku mase tu. rase cam xnak datang ngaji lagi. esoknye aku xnak pegi ngaji, pastu mak aku marah2 aku soh pegi jugak. aku tetap xnak pegi. pelik mak aku nape lak aku xnak g. aku pon xtau nak cakap cmne kt mak aku..dah menangis da, last2 pegi jugak..ayah aku pon da pujok ckp nak wat cmne lidah dh keras,,

xpe la cakap la ape korang nak cakap..aku boleh anggap itu satu pujian dan yang paling penting aku tetap comel.hehe...boleh tak..wuteva la..

tgk lisa tetal cantik...

aku pon tetap cantik menawan...

comel gile............nakkkkkkkkk

cun giler..mau2

tolong la sape2 hadiahkan...hehe

 
Add caption
ha ni dari rm58 dh jd rm45 tok clear stok...ade 1 je ag ni...xde wet la plak

2 comments:

komen la kalo xmalu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...