bg

Pages

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, April 11, 2011

Bebaasss...yeehhaaa

Assalamualaikum..

Hai semo...amacam..sihat tak..maklum la sekarang ni musim exam, test, esaimen la bagai..dan tak ketinggalan PSM..apesal la sebut psm je semo geleng kepala, Pening sangat ke nak buat psm ni..haha..tanya la hati sendiri ye. Kalo macam saya ni memang la pening sebab buat pon last minit, tajuk pon xpilih betol2 kan..dha tak gune nak menyesal dag..nasi dah jadi bubur da pon..proceed je la ka..redho je la.. bak kata meo&rahim, redho macam raudzah atu disingkatkan lagi R&R...raudzah redho..hehe macam2 la..mintak maap la kak raudzah, bukan saya cakap, tapi dorang yg cakap.
Eventually, sya suda selamat hantar psm.. sangat seronook..bak kata 'aieen sangat seronok sampai nak joget2. Rase cam da lepas satu beban...tapi xleh berjoget2 lagi ye aieen, banyak lagi yang menanti kite. 

Nak cite kisah hari ni..pagi tadi ak dah dijadualkan tuk present tuk group wood waste kami,, aku, rahim n meo jadi presentor..tapi aku datang lambat, so dorang proceed je present tanpa aku..mintak maaf la ye bapak meo n rahim...lambat bukan disengajakan tapi ade halangan yg xdapat dielakkan...semalam berjaga sampai kol 6 pagi bru tido, bangun lak kol 730..ini semo gara2 printerku yg kehabisan ink,,yela print wany nye psm 2 copy dah 120 page,,aku nye pon 120 page..pastu nk print ag techno nye report 40 page...memang da kering la ink...seb bek waniekyle ade printer, walopon die tgh tido tapi aku men bantai je gune printer die...eh dah mintak permission ok..hehe...fuhhh sangat penat..tido xcukop nie...ade orang tu lak tinggal henpon kt umah...nak ngadu cane nie...



KISAH PANTAI BALOK...our family day


ok ni curik dari wany nye..sweet nye

nie pon curik wany nye...comel kan

sukaneka baling2 belon yg de air lam nye..

group kami..lobas saja dinding itu!!!

wany kenape tue...

sebelom tarik tali..

1,2 tarik...yeay menang...

setibenye di balok awal pagi

No comments:

Post a Comment

komen la kalo xmalu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...