bg

Pages

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, October 27, 2010

SeLamAt uLanG TahUn SayAnG

Hari ini tanggal 27 Oktober 2010.

Dan hari ini merupakan kali keempat aku mengucapkan kalimah SELAMAT ULANG TAHUN kepada si dia. Kenapa kali keempat tidak kelima atau keenam walaupon aku mengenali si dia hampir 6tahun?? Itu persoalannya..hehehe.

Si dia ni merupakan seorang yang sangat special in my life beside my family. I know him since form4 (2005) tapi hanya kenal sebagai rakan se-MRSM because we're from different class and never talk each other. Kelas kami agak dekat walopon tidak bersebelahan. Aku just kenal name dan mukenye saje. Pada masa itu aku fikir dia ni seorang budak nakal (xtau betol ke x..hehe). Sebab aku pernah la nampak dia sakat2 budak2 pompuan. Then aku pikir dia ni memang budak nakal. Berakhir sudah form4 dan tiba la tahun yang menyaksikan perkenalan kami---->FORM5. Sebelom dapat tahu kelas mana aku bakal masuk, aku pon check la name list kt board,,,,punye lah cari xjumpe2..lepas 1-1 kelas aku check nama aku..xde gak...then tengok la kelas 5 ibnu-zuhri. Haa ini dia nama aku, dah jumpe pon. macam biase la kan aku pon tengok la nama2 rakan sekelas aku. Tertancap mata aku pada nama sorang mamat ni yang aku pikir2 budak nakal ni. ALAMAK!! sejujurnya masa tu aku tak nak sekelas ngan dia. Tetapi seperti ditakdirkan nama itu sekarang ini telah terpahat dihatiku. Itulah dia lelaki yang bernama AIMAN SYAFIQ BIN KAMAL.

kali terakhir kami jumpa 23/7/2010...Kuantan

ini kt Melaka lepas hbs program anak angkat di Johor..:))

ok kene berdiri dlm bas..Melaka

ni lak kt pasir gudang majlis fashion show my sis,:))









SELAMAT ULANG TAHUN SAYANG YANG KE-21 TAHUN
SEMOGA PANJANG UMUR DAN DIMURAHKAN REZEKI
SEMOGA HUBUNGAN YANG TERJALIN BERKEKALAN DAN SENTIASA DIBERKATI ALLAH SWT....

No comments:

Post a Comment

komen la kalo xmalu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...