bg

Pages

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, April 27, 2010

WAWAwuwuWIWIwowo

pamek da wat entry khas sal die..fik pon de wat gak..so terpanggil la ak nk wat gak..haha jgn mara ye.....so  sekali lagi i wish...HAPPY  BIRTHDAY to NURUL WAFIYYAH AHMAD PUAD...a.k.a wawa@cikorkid.

same cam pamek n fik, ak pon knl die ni time matrik..de best matrik..KMPk..kami 1 kelas TP22..mule2 knl tu mmg xrapat sangat tapi lame2 mmg havoc giler r kitorg ni..mcm adik beradik..dan sekarang kami mmg dh jd adik beradik Misterius..pasan x ade byk misterius kt fb tu..itulah kami..

aku pon dah anggap dia ni macam kakak aku


aku ingat lagi time ni mase kitorg kuar nk beli brg2 jualan,,aku g teman wawa amek brg kt mkcik die..mase nk lintas jln tu die punye la pegang tgn aku ni takut ak kene langgar kot..hehe..pastu die ckp "dh mcm adik ngn kakak la" yela kan aku ni kn 'comel'...tapi siyesly sebenanye aku xtau la nape aku rase tacing die ckp mcm tu..sbb tu la aku anggap die ni mcm kakak aku..sayang jugak ko kt ak kn wawa..


Petik kate2 pamek n fik yg mengatakan die ni suke pink..betol ke?? haha mmg betol la tu..giler pink..tapi kn wawa disbbkn ko ni suke pink smpai sume adik beradik ko pon suke pink tau...xcaye tgk ni..

kan...kan..


Petik lak kate fikh mengatakn cik wawa ni sgt kuat dan tabah...mmg i salut la lu wawa..kalo wa kt tmpt lu xtau la cemana gamaknye...wa harap lu kekalkan kekuatan n ketabahan lu tu ye...bak kate siti nurhaliza.."DIA telah menentukannya...kita bertemu dan bercinta...inilah oh takdirnya..lalalalala~~" wa lak sambung " DIA telah menentukannya...kita bercinta dan berpisah...inilah oh takdirnya..lalalalala~~"

happy 21st darling...smoga hepi n ceria sokmo..

p/s :  tgh tggu bear ye wa...sabar ye...



                

1 comment:

  1. omaigod mouja!!!...love u so much dear.....sorry bru comment....

    ReplyDelete

komen la kalo xmalu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...